Repet idag gick bra!

Som jag skrev i rubriken så gick det bra att repa idag! Satt på en 046 sträng istället för 052 nu inför repet. Har inte lämnat in gitarren och fått sadeln uppfilad än så. Nu har jag alltså rätt konstiga storlekar på gitarrsträngarna, och stränghöjden är lite hög nu också känns det som haha. Tur att jag inte är så petig på gitarrer, det mesta går att spela på :)
Sov kvar hos Patrik igår natt till i dag och han hängde med och kollade på när vi repade också, efter det stack jag hem och duschade och käkade, sen stack jag tillbaks till Patrik och såg en film. Crazy, stupid, love hette den. Mycket bra film med bland annat Steve Carell och Emma Stone! Dåligt snygg Emma är haha :)
Rekommenderar verkligen den filmen i alla fall! Bra skådisar och bra, rolig film :)
Det var allt jag hade att säga för idag, hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Gillar du bajs?

E-postadress: (publiceras på bdb)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0