Måndaggg

Hello, bloggiloggen! Har nyligen kommit hem från gymmet. En mil på löpbandet fick det bli :)
Gick det mesta, men jag sprang ungefär 24 minuter av 1 timme och 15 minuter i alla fall.
Första gången jag har sprungit på ett löpband haha, kändes lite weird i början, men det var rätt nice :)
I morgon har jag CAD-lektioner hela dagen, och jag tänkte nog försöka lämna in PRS-gitarren för lite injustering på 4sound. Hinner nog med det på lunchen. Måste komma ihåg att skriva ut min Gavin DeGraw-biljett då också :)
På kvällen ska jag städa rummet och tvätta. Skitskojiga saker! Men är man en vuxen man så är man.
Typ så ser tvättmaskinen i detta hus ut :)
Hej då.

Kommentarer
Postat av: Ems

urtjuuusig tvättmaskin må jag säga! ;)

2012-02-07 @ 16:08:45
URL: http://emsforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Gillar du bajs?

E-postadress: (publiceras på bdb)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0