Ledig i morgon igen!

Idag har varit en rätt bra dag! Hade praktik, var till Bethina och AC och åt mat, sen gymmade jag :)
Fick ledigt från praktiken i morgon också, pga av att han jag är med bara har massa möten i morgon.
Då ska jag passa på att sova, se på One tree hill och gymma :) Det blir tredje dagen på raken jag gymmar då, känns rätt bra! Nu börjar jag komma igång igen :)
Vet att den här bloggen antagligen är rätt tråkig. Ska fixa en header och försöka lägga in lite bilder ibland så att det inte bara är massa text :)
Jason Becker var förresten en mycket duktig gitarrist! Har börjat lyssna på honom en del på den senaste tiden, varför jag började lyssna på honom så sent som nu vet jag inte. Dumt av mig! Stackaren har tyvärr ALS, så han kan inte ens röra sig idag. Tragiskt!
Idag fick jag förresten hem denna skiva i posten:
Väntar fortfarande på Fredrik Thordendal's Special Defects-skivan. Den verkar då fan vara svår att få tag på!
Visst, den är väl inte lika populär som en Lady Gaga-skiva, men jag tycker att den borde gå att få tag på. Får hoppas att den kommer :)
Hörs hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Gillar du bajs?

E-postadress: (publiceras på bdb)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0