I morgon är det fredag! Efter det kommer lördag, sen söndag!

Blev inget inlägg igår, sorry för det alllllaaaaa läsare! Gissar att många av er satt bänkade vid datorn med chips och cola och bara väntade på att jag skulle göra ett inlägg. Så kom det inget! Hemskt ledsen för att jag förstörde eran kväll.
Hängde med Pauline och Emma igår :) Det var kuuul! Vi åt lite pizza och drack lite, sen stack vi till Pub Anchor.
Det var skojigt!

Skulle byta strängar på gitarren igår, till ett av strängpaketen Kulle gav mig, men jag stötte på lite problem haha
Strängarna jag hade på var 09-042 och de jag skulle sätta på är 010-052. Ganska mycket tjockare på de tre tjockaste strängarna. Fick ju fan inte ens i den tjocka E-strängen i skåran i sadeln. Får lämna in gitarren så att de får fila upp den lite! Får väl sätta på en 046 tills vidare, för det blir rep på lördag och spelning på söndag.
Här kommer en bild på mig, Emma och Pauline haha :)
Hej dååå!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nu blev jag riktigt besviken på dig Borgermeister! Jag som satt hela gårkvällen och väntade på att du skulle blogga..blev som sagt VÄLDIGT besviken!..HAHAHA! ;)

2012-01-19 @ 22:54:51
URL: http://www.sofiamariasjogren.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag hade ju till och med köpt dipp! :(:(:(

2012-01-20 @ 10:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Gillar du bajs?

E-postadress: (publiceras på bdb)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0