Chill hos Patrik, rep i morgon!

Sitter hos Patrik och chillar nu! Han hämtade mig på tågstationen, sen stack vi förbi Ica. Jag köpte en grönsakspaj med fullkorn och en 1,5-liters Ramlösa haha :) Vi skulle nöta Star Wars: The Old Republic men det blev Facebook- och Youtube-nörderi istället :)
I morgon blir det rep med Dead December :) Det blir skoj. Repet är kl 13-17 i Hedemora.
På söndag ska vi spela på Cosmoz i Borlänge i en musiktävling som heter Livekarusellen :)
Får hoppas att det går bra! Har inte lämnat in gitarren och fått sadeln uppfilad, så jag får väl slänga på en 046-sträng som E-sträng så länge. Haha, blir lite halvkonstiga storlekar på strängarna som sitter på gitarren då, men skitsamma, kommer nog inte kännas så värst konstigt tror jag :)
En bild från när mitt gamla band, The Vulcanoids, spelade live nånstans! :)
Det var allt, hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Gillar du bajs?

E-postadress: (publiceras på bdb)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0