Söndag........

Hello! Alla tåg var fullbokade denna kväll, så jag åker tillbaks till Stockholm i morgon bitti.
Hoppas Åkesson kommer ihåg att ringa mig i morgon angående en gitarrlektion också!
Han har just kommit hem från Japan, och åker till Ryssland om ett par dagar bara.
Så jag hoppas vi hinner klämma in en gitarrlektion! :)
Nu sitter jag och ser på Wallander. Inget jag brukar göra, eftersom att jag aldrig ser på TV,
men nu när jag sitter hemma själv i far och mauds lägenhet och inte har något bättre för mig
blir det perfekt en söndag kväll som denna :)
Far och maud är åkte till Barcelona igår natt, så jag passade även på att laga superdupermat ikväll :)
Experimenterade lite med vad som fanns hemma. Det blev bandspaghetti (som jag kokade tills den blev Al dente)
med en liten korv- och bacongryta (innehöll korv, bacon, matlagningsgrädde, tomat- och basilikapesto, thailändsk soya och lite mango chutney). Det blev mycket gott! Fan vilken jävla kock jag är alltså.
Här är en bild på maten:
Korven sprack och blev störd när jag stekte den. Kanske för att den typ var fryst innan jag la den på stekpannan som var på full värme? Skitsamma, det smakade gott i alla fall! :)
Nu ska jag fortsätta se på Wallander. Hej då!

Kommentarer
Postat av: Emma

:O :O :O :O :O :O :O

SÄRSKRIVNING ALEX!!!!!!



"söndag kväll"



2012-02-20 @ 23:24:37
URL: http://vandrariettregn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Gillar du bajs?

E-postadress: (publiceras på bdb)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0