Onsdag!

Hej Bloggiloggieee! Snart kommer Pauline över till min simpla boning. Ledig idag, så vi ska göra lite Philadelphiaglass! Skitgod glass, för de som inte vet vad det är för något. Och ikväll är det nattrea
på 4Sound med upp till 80% rabatt på vissa saker! Så jag ska dra dit och kolla om det finns nått kul :)
Nå smågrejer kan man nog köpa i alla fall. Vet inte riktigt vad jag behöver annars, som inte är alldelles för dyrt.
Men men! Konserten i måndags var skiiiiiitbra förresten! Jag och Sebbe kom dit precis när Behemoth började spela, vilken timing! Vi var inte intresserade av att se förbanden spela så det blev ju perfekt. Hur kul kväll som helst blev det i alla fall :)
Nu tänkte jag städa lite innan Pauline kommer, haha.
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Gillar du bajs?

E-postadress: (publiceras på bdb)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0