Patrik Bond är gullig :*

Hej alla läsare! Nu är de "lov"! Vad skönt =) Sista skoldagen har inte varit speciellt jobbig, var väl för att jag bara gick och tänkte på de fyra lediga dagarna framför mig. Har varit med Sebbe, Mattullen, Patrik och Ems idag. Vi såg på lite The Simpsons och Family Guy sen Rush Hour 2. Den filmen har man ju sett förut men den är väldigt bra i alla fall. Chris Tucker är ju så jävla rolig =) Nu pratar jag med Patrik Bond, den gulliga (hans lillasyster är dock ännuuuuuu guuulligare). De är trevligt som vanligt. Att höra hans silkeslena röst gör mig så lugn, alla bekymmer försvinner. Han är min drog <3

Nåja, vi hörs alla läsare, puss =)

(Förresten, tyvärr kan jag inte svara på alla läsares frågor, jag går i skolan och har annat för mig än att bara sitta vid datorn och svara på era frågor. Så de kan ta tid att få svar!)

Kommentarer
Postat av: Patrik

First post!<3

2009-05-20 @ 23:44:13
Postat av: Jossegurkan..

Asså vafan, man blir ju nöjd..

diva.. :P

2009-05-21 @ 13:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Gillar du bajs?

E-postadress: (publiceras på bdb)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0