Ledig dag

Hej, idag har jag varit ledig, precis som alla andra som går i skolan typ. Har typ suttit hemma hela dagen, tills nån gång vid kl 3 då jag, Patrik och Mattullen stack ner på Vega för att Patrik skulle hyra filmer till dubbeldejten han skulle på. Sen på kvällen tog jag med min gura och stack ner till Ewe för vi skulle hälsa på Felicia sen spela igenom dom nya låtarna, man vi fastnade hos Felicia lite för länge så de blev inge lira, men de var trevligt hos Felicia i alla fall =)
Nu pratar jag med Patrik på skype och chillar bara =)

Cya!

Kommentarer
Postat av: Patrik

First post!

2009-05-21 @ 23:57:57
Postat av: Ewe

=)

2009-05-23 @ 23:38:10
URL: http://metrobloggen.se/snellman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Gillar du bajs?

E-postadress: (publiceras på bdb)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0